10 mars 2009

Wide awake..

Dags att vakna och börja fixa mig till jobbet. Ska bli rätt skönt att jobba och slippa tänka på allt annat för en stund. Men mamma kommer att bli bra och det är det viktigaste!

Blev iallafall riktigt glad när jag tittade ut genom fönstret och insåg att hela världen var vit av snö. Älskar verkligen snö, det får hela världens skavanker att bara försvinna, gör världen vackrare.

Längtar tillbaka till Säffsen, vill ställa mig på ett par skidor och bara åka hela dagen, känna friheten.
Men om allt går som det ska blir det förmodligen Åre om några veckor med partytåg och allt. Får se vad E lyckas hitta och om vi lyckas planera in något som allas scheman tillåter.

I hope so!

1 Era tankar:

Anonym sa...

Nu har jag länkat till din blogg från min blogg, annars glömmer jag alltid bort din blogg.