29 mars 2009

Missing everyone..

Det blev en stressig morgon då jag missat att ställa om klockan på väggen. Men det var bara att slänga sig in i duschen fixa sig och åka ner till vilunda och möta upp Maria och Annelie för att gå på Makeup utbildning med Cecilia från Stockholm Art. Tycker verkligen att det är kul att lära mig nya smink tekniker, och Cecilia är verkligen jätte duktig. Längtar verkligen tills jag får börja på Stockholm Art och ha C som lärare.

Sen blev det en sen frukost på grillen med M och A. Det blev kyckling med pommes och currysås! Så otroligt gott men har nog inte ätit där sen jag slutade skolan för tre år sen.

Men sen var det bara att skynda hem till Lorr och Niklas då båda familjerna samlats för att fira Niklas födelsedag. Väldigt trevligt med mycket skratt och minnen om alla familjesemestrarna som man skämt ut sig på och roliga saker som hänt.

Insåg inte hur man kunde sakna vissa människor så mycket på bara en vecka. Men det har jag kan jag ju lova. Var jätte kul att träffa hela familjen och snart kommer Pernilla över också så bättre kan det ju inte bli.

Men imorgon börjar vardagen igen med jobb och allt vad det innebär. Ganska skönt faktiskt att få struktur på dagarna igen och speciellt nu då det börjar ljusna lite. Känns inte lika långt till sommaren nu när man haft semester och solen börjar titta fram lite. Kanske får man till och med sätta på sig några av ballerina skorna man inhandlade i London snart.

Men nu ska jag titta lite på Grey's anatomy och invänta Pernilla!

0 Era tankar: