11 augusti 2009

Barbeque, brännboll och spelmys..


En riktigt lyckad kväll måste jag nog säga. Vi möttes upp allihop på Hammarbyängen där vi satte igång grillen och grillade kött som vi åt med potatissallad, aioli, körsbärstomater, majs och baguette. Hur mumsigt som helst.

Därefter spelade vi brännboll och jag måste säga att jag inte var så dålig som jag trodde att jag skulle vara. Visst mitt lag förlorade.. eller jag tror det då iallafall då vi inte räknade poäng. Men kul var det! När myggorna hade festat tillräckligt på vårat blod var det dags att lämna den myggfyllda ängen och röra sig mot andra marker. My house!

Här spelade vi Med andra ord och TP.. Surprise surprise! Jag och Pernilla vann MAO men Mange och Ellen rode hem Tp. Riktigt allmänbildade det paret.. Eller mest Mange men Ellen var också riktigt duktig.

Sen blev det lite planering inför den kommande födelsedagen så vi får se hur vi ska lyckas pussla ihop allt men TOPPEN kommer det iallafall att bli! Men nu är det dags att sova då jobbet fortfarande står kvar tyvärr.. No resting for the Whicked..

Sleep tight, don't let the bedbugs bite.

0 Era tankar: