09 augusti 2009

Bestest of friends..


Ligger hemma hos Lorr efter en underbar dag om man bortser från illamåendet som stört mig hela dagen.

Jag och Maria åkte till Kista där vi träffade på världens största Anti IPhone människa ever. Vi gick in på tre då mitt abonemang måste förlängas eftersom bindningstiden tagit slut. Tänkte även passa på att hämta ut en ny mobil då man lika gärna kan göra det har jag hört. Egentligen är det kanske inte nödvändigt då jag får min efterlängtade N97 om bara några dagar men Why Not!

Väl inne i butiken börjar vi fråga lite om IPhonen.. eller ah okej jag. Men killen ville inte sälja telefonen till mig då han babblade på i säkert en kvart om hur värdelös den telefonen är. Sen började han ljuga och säga att IPhonen inte funkar om man inte har Mac, vilket är totall BF! Han hittad epå en mass annat skit också och ville istället pracka på mig en HTC telefon.. Som att det skulle duga.

Telefon jagandet slutade alltså i Teliabutiken där vi dubbelkollade allt som killen sagt i 3butiken för säkerhets skull då jag går på allt folk sägeer när det gäller elektroniska prylar och alltid lyckas bli påprackad det mesta.

Så nu är det bestämt det blir en Iphone förmodligen kommer jag att sälja den rätt snart dock då jag hellre vill ha N97 men vi får se kanske behåller jag båda.

Efter Kista drog vi hem till Lasse där det vankades grillning, men väl i buiken sköljde illamåendet över mig och jag valde att dra hem istället. Lite tråkigt då jag sett fram emot lite grillmys ute i värmen.

Vilade en stund och mådde genast lite bättre så jag tog en tripp förbi hemma hos Bellos föräldrar där Bello, Putte och Pierre var på besök. Satt och pratade en massa gamla minnen, spelade lite spel och skrattade så vi låg och vred oss i soffan. Riktigt mysigt då familjen Bertilsson är som min andra familj. Kan vara mig själv med dom och inte skämmas eller behöva tänka mig för över vad jag säger. Helt UNDERBART!

Men nu har illamåendet tagit över igen så det blir sängen och hoppas på att jag mår bättre imorgon.

Sov gott mina vänner!

0 Era tankar: