07 augusti 2009

Beautiful as few..


Har surfat lite på diverse sidor och kollat lite på olika skvallersajter. Alla dessa kändisar verkar inte kunna bete sig som vanligt folk.. Eller a kanske beror det på att det i många anseenden inte är som oss andra.

Hittade även bilder på Britney Spears i bikini och jag måste säga att hon ahr nog världens snyggaste kropp. Visst tänker ni det kan man säga om många och det finns bättre. Men nej mina vänner det finns det inte, finns många som är nästan samma men ändå inte.

Så nu mina vänner då jäklar börjar träningen inför sommar -10. Inget mer socker förutom på lördagar, inga onyttigheter och börja röra mig mer. Kanske till och med skriva in mig på ett gym.

Vad tror ni kan jag se ut som henne till nästa år? Har man viljan kan det inte vara så svårt eller.. Kanske vi får se om jag klarar det. Men det nya livet börjar den 2 september så då mina vänner blir det inge mer snacks på movienightsen..

Dags att åka till Lorr hörs sen!

2 Era tankar:

Anncharlotte sa...

Jag hejjar på dig och tror du kommer klara detta!
Okej det blir ett hårt år.. Jag är med dig! Jag kan inte va fetast i Väsby längre.. de håller lixom inte i längden..
Sommar 2010 ;)

Cali sa...

Bra då kör vi! Och du är inte fetast i väsby.. Men vi kommer vara så snygga nästa sommar..