11 augusti 2009

Poor me..

Ligger här hemma och är sjuk.. Kanske är det därför jag kände mig så konstig igår. Men men inte mycket att göra åt. Dock har bristen på saker att göra fått mig att bli beroende av Farmville och Farm Frenzy.

Allt är Marias fel då hon visade mig båda spelen! Men har hunnit med lite skrivande fast det stod rätt stilla i huvudet så det blev bara ett par sidor, men alltid nått iallafall. Sen har jag äntligen besträmt hur The B-Day ska firas.

Finally i got the plan som kommer att få alla års födelsedagar att tyna bort i jämförelse. Det blir storslaget med tre dagars firande. Mest varför det blir så är ju för att på den riktiga dagen ska det firas med Familjen och släkt samt närmsta vänner på min favorit restaurang Djingis Kahn. Helgen efter det blir det fira hela helgen då vi drar iväg till Ellens land för att fira med dricka, bad, sol, mys, god mat och en massa skratt! And then finally we got the Pink Party!!! Temat är då givetvis ROSA, (Nej Maria man får inte ha blå istället) det blir förfest och senare utgång till 90's inne i stan eventuellt Fabben om det öppnat då..

Hur toppen låter det inte!

Kommer att bli the best B-Day ever!

Ne nu ska jag lägg mig och kolla på en ny serie som jag hittade igår kväll.. Återkommer senare om jag inte somnat då.

0 Era tankar: