23 augusti 2009

Fortfarande bakis och trött..

Har legat i min säng mest hela dagen.. Huvudvärken är inte nådig men man mår ju som man förtjänar. Kanske blev det lite väl mycket igår men Hey it was My B-day och det skulle ju firas.

Det blev middag med familjen och nära vänner på Djingis Kahn, en Mongolisk restaurang som jag bara ÄLSKAR! Maten var super god men personalen var hur otrevliga som helst. Brukar alltid äta där på min födelsedag och andra dagar också för den delen men då är det alltid trevliga. Men igår var det helt sjukt hur vi blev behandlade.

Men men efter middagen bar det av hem till mig för lite klädbyte och hämtning av alkoholen. Sen samlades alla (Lorr, Maria, Niklas, Annelie, Charlie, Ellen, Mange och Samuel) hemma hos Lorr och Niklas för lite drinkar och skratt. Älskar att mina vänner inte alltid behöver planera allt utan istället kan vara lite spontana.

Tanken var ju att vi skulle bli kalas men kanske inte så kalas som vissa av oss blev. Det shotades, visades gamla kort på hur vi såg ut för i tiden, skrattades, skickades iväg pinsamma sms runt fem tiden,blandades drinkar och ett försök till Caipirinha som inte gick så bra. Runt ett följde jag med Maria ner till Hästen då hon skulle möta Joakim innan hemgång. Där fick jag mig en födelsedags Strawberry Daiquiri av Pernilla. Hur goood som helst! Efter att Hästen hade stängt joinade även Pernilla och Sara som hann ikapp oss andra rätt så bra måste jag ju säga fast det öåg några timmar efter.

Men sen var det dags för sängen då huvudet snurrade alldeles för mycket.. La huvudet på kudden och vaknade inte förens imorse då Pernilla började möblera om rummet i sökandet efter hennes mobil. Då Lorr och Niklas sov djupt bestämde jag mig för att åka hem med Pernilla för att sova i min egna säng istället.

Och här ligger jag nu mina vänner.. Telefonen har varit på ljudlös hela dagen och serierna har avlöst varandra på data skärmen.

Tack för alla skratt igår och för att ni gjorde min födelsedag till en riktig kalaskväll!!

0 Era tankar: