20 augusti 2009

Nervous and afraid of the pain..

Hade en väldigt trevlig gårdags eftermiddag med Tove. Vi spelade minigolf då jag förlorade stenhårt men jag fick minsann två ettor iallafall (resten åttor)! Tove var faktiskt riktigt duktig måste jag säga, speciellt på att slå rakt vilket jag definitivt inte var.

Efter minigolfen kände vi att magarna skrek efter mat, så det fick bli grillen som fyllde dom. Längesen man åt där då man inte längre går i skolan och behöver äta där varje dag för att skolmaten är värdelös.

Pizza fick det bli för min del och den smakade gudomligt gott. Inte alls som alla andra pizzor, den här smakade fräscht. När vi satt där och åt kom G förbi. Riktigt trevligt då han är en rätt rolig kille. Dock får han en att berätta saker som man normallt sett inte skulle säga till folk man inte litar på.
Men men hoppas att vi lär oss av våra misstag till nästa gång T!

Vi kände inte för att avsluta dagen efter middagen så vi gick ner och köpte mjukglass vid stationen och satte oss på en bänk där vi bara njöt och pratade en massa skit som vanligt.

En riktigt trevlig dag! Behövde verkligen en sådan dag för att inte tänka på smärtan som komma skall..

0 Era tankar: