24 augusti 2009

Don't take it personal..

Äntligen Måndag!
Idag börjar man då jobba igen efter semestern.. Känns rätt skönt måste jag säga då det började bl lite tröttsams ock ganska tråkigt att vara ledig när ingen annan var det, samt att vädret inte har varit det bästa.

Planerna idag är inte många, gå till jobbet och sen är det ingenting inplanerat.. Men något kul hittar jag nog alltid på.

Gårdagen var helt underbar, inget svarande i telefon, inga måsten utan bara jag och en massa Gossip Girl avsnitt hela dagen lång. Hur skönt som helst! Det var längesen som jag tillät mig själv att stänga ute omvärlden och inte vara tillgänglig för alla andra. Ska nog göra det till ett måste en gång i månaden.

Ibland behöver man bara tid för sig själv, sitta och göra absolut ingenting och låta tankarna få fria spelrum och se vart om tar dig.

Ne men nu är det duschen och sen börja fixa mig.. It's working time!

0 Era tankar: