25 augusti 2009

Sitting still..

Ibland känns det som att man sitter still, inte kommer någon vart, bara står och stampar på samma ställe. Lite så känns det just nu i mitt liv. Men då det bara är jag som kan ändra kursen så är det dags att ta tag i det och inte sitta och gnälla så mycket.

Så jag tog helt enkelt tag i det! Då jag inte kan börja plugga nu under hösten eftersom jag har operationen i september och jag inte riktigt vet vad jag vill göra så är det uppskjutet till vårterminen. Men jag har lite tankar och planer vad gäller skola och vilken riktning jag vill ta.

Kärleken är och kommer förmodligen alltid vara densamme.. Kanske är det bara att säga det rakt ut så att han äntligen förstår hur allt ligger till. Hur jag känner innerst inne utan inbakningar och utelämningar.

Boende har jag ju börjat leta efter så den bollen är i ruljans iallafall, och sen har vi ju körkortet. Men tänkte passa på under min sjukskrivning att plugga intensivt så mycket jag bara orkar och sen ta den där jäkla teorin. Dags att sätta igång fan inte bara stå och stampa.

Så nu jäklar gäller det! Planerna är ut tänkta, målen är satta, viljan finns.. Så nu är det bara att ge järnet mina vänner!

0 Era tankar: