28 augusti 2009

Gahhhh! Jag blir galen..

Ligger nerburrad i sängen med irritationsnivån på gränsen till overload... Hur svår kan det vara och bestämma om man ska eller inte ska åka någonstans?! Hur svårt ska det vara att ta ansvar för ens egna ord, tankar och val och sluta skylla ifrån sig och få andra att må dåligt?!

Tydligen rätt svårt!

Men jag har bestämt mig.. Blir inge landet för min del, anledningarna är många men främst för att Lorr och Niklas tog ledigt för min skull och nu kan dom inte följa med. Dessutom har det svängt fram och tillbaka på om vi ska åka eller inte och förlåt men jag vill veta inte bara höra ett ja och sen i andra sekunden få reda på att det egentligen är ett nej... eller tvärtom.

Dessutom skulle jag ändå inte kunnat åka idag som planerat då jag blev beordrad att jobba imorgon. Hade tänkt åka dit imorgon innan allt drama med alla hände men nu blir det nog Carro VS Världen då jag verkligen är irriterad på alla människor i min omgivning.. Den enda jag inte vill vara osams med är Lorr då jag mår dåligt av att bråka med henne.

Kanske är jag lättretlig för att jag är sjukt trött och har haft en sjukt jobbig dag och att imorgon inte kommer att bli bättre utan snarare värre.. Men nu är det så det är Deal With It!

0 Era tankar: