14 augusti 2009

When you are missing a friend..


I ens liv är det många vänner som kommer och går, vissa betyder mer och andra mindre. Vissa har en stor inverkan på ens liv även om man kanske inte ens vet om det just då. Jag har många sådana vänner.. Som har gjort mig till den människa jag är idag, som har funnits där när allt känts upp och ner.

Men det finns vissa människor som lämnat mitt liv som jag faktiskt saknar.. Just idag tänker jag på en speciell...

En vän som alltid var den jag vände mig till när allt bara var skit runtomkring mig, någon som förstod utan att man behövde säga något. En vän som delat både det bästa och kanske det sämsta stunderna i mitt liv hittills.

Saknar dig vännen! Men är glad att du kommer på min födelsedag.. Kommer att bli underbart kul att träffas och umgås igen. Älskar dig!

0 Era tankar: