17 augusti 2009

Tired of making people want something they don't care about..

Nu har jag bestämt mig.. No party celebrations for me. Inget pinkparty, ingen fest, inget firande. Hade sett framemot att fira med dom bästa men det är tydligen för svårt att hitta en enda dag som man kan offra när ens vän fyller år..

Så nu blir det inget.. Orkar inte rätta mig efter alla andras scheman. Att någon jobbar, har något för sig ena dagen och kommer då vara för sliten för att följa med andra dagen, att man inte orkar åka så långt osv.


Så ring inte mig på min födelsedag för jag kommer vara för upptagen för att prata med dig.. Kommer helt enkelt ha något viktigare för mig..

4 Era tankar:

Elin sa...

Gumman!! =(

Maria Flinck sa...

Jaha, så fick man sig en dänga ändå. Blev lite förvånad måste jag ändå säga.

Cali sa...

M: Det var inte du som fick en dänga! Du är ju med på den riktiga födelsedagen så du kan bortse från det här inlägget då det absolut inte handlar om dig!!

Maria Flinck sa...

Woho!! Ja får bortse! Sooo long suckers!!!!! :D