17 augusti 2009

Mabye this is just right..

Har tagit mig en välbehövd sovmorgon idag då jag faktiskt har semester och inga tider att passa. Riktigt skönt då gårdagen kändes som ett blur av huvudvärk, trötthet och yrsel. Men jag tog mig ut igåroch gick på mina båda visningar som jag hade inplanerat.

Underbara Maria följde med som sällskap men även rådgivare. Blev helt kär i ena lägenheten och den andra var fin den med men inte med samma gnista. Så nnu blir det att prata med banken och gå på ytterligare en visning senare ikväll för att försäkra mig om att jag har valt rätt.

Dock var det en jäklans mycket folk på båda visningarna så vi får se om jag ens får den men man kan ju alltid hoppas. Men blir det inte denna så kommer det andra. Redan nästa helg har jag några visningar inplanerade, så kanske dyker mitt nya hem upp rätt snart.

Veckan är relativt oplanerad än så länge, förutom onsdag då det blir minigolf och middag med Tove och lördag då det är My B-Day! Men det är rätt skönt att inte ha hela veckan planerad, bara ta dagarna som dom kommer och inte stressa eller binda upp mig på saker som jag inte vill göra.

Men nu blir det lunch tänkte göra en iordning en sallad med kyckling, bacon, mozzarella, Machesallad, soltorkade tomater, grönsallad, gurka, oliver, majs, körsbärstomater, kikärter,riven parmesan och italienskdressing på det.. MUMS!

0 Era tankar: