12 augusti 2009

Sleeping Beauty not so sleepy..

Fortfarande sömnlös, har provat allt! Men nu ger jag upp.. Har sett på film och nu funderar jag på att sätta på ännu en rulle. Kanske komedi denna gång då förra filmen var en riktig tårdrypande drama.

Såg filmen Just like Heaven med Reese Witherspoon och Mark Ruffalo, och jag måste bara säga att den är helt underbar.. Så där lagom mysig med mycket kärlek. Tror man på ödet då bör man verkligen se den här filmen. Hur fin som helst. Blev både skratt och tårar och även lite hopp... om ens själsfrände finns där ute någonstans, man måste bara se till att hitta den rätta personen.



Nu fblir det nog The Divine secrets of the Ya Ya sisterhood. En mycket bra film med bla Sandra Bullock och Ashley Judd i huvudrollerna, som jag inte sett på flera år. Mysig lättsam men lite djup får man också. Bra blandning när man ska försöka sova såhär mitt i natten.

Sov gott mina vänner!

0 Era tankar: