04 augusti 2009

Food and a shower..


Jobbtimmarna bara rann iväg då det var håll igång nästan hela dagen. Riktigt skönt då det var alldeles för varmt för att befinna sig inomhus idag.

Efter jobbet blev det en promenad upp till Anncha och sedan en promenad ner till Fame. Där satte vi oss i solen och åt Pasta Parma, som för övrigt var galet gott!

Fame var det städning då Adam höll på att spola rent ute serveringen medans vi satt där.. Som den Carro jag är skulle jag sno vatten slangen och jaga honom lite. Men jag kan lova att jag fick igen, BIG TIME! Medans vi satt där och smuttadevår ananas juice kom A och spolade ner mig totalt Fanns nog inte en enda del av min kropp och mina kläder som inte dröp av vatten. Min mobil fick sig också en dusch så nu har jag ingen telefon då den hakade sig och nu måste jag ha Puk kod för att få igång Sim kortet igen.

Så imorgon bitti blir det ringa till 3 när dom öppnar klockan åtta. För utan min mobil kan jag inte leva. Maria mobbad mig en stund för det då jag satt och hade panik över det faktum att jag inte kan ringa någon de närmsta 24 timmarna.

Adam kom ut med en drink till mig som en försoningsgåva, men han kommer att få igen det kan jag ju lova. Emil erbjöd mig att låna lite kläder, alltid lika gullig. Men då värmen var rätt påtaglig var det faktiskt rätt skönt att bli lite avsvalkad, dock inte telefonen.

Åkte hem och pratade lite med E om min nya telefon som ska anlända i veckan. Så snart har jag den i min hand!! Sen blev det movienight med Pernilla då vi valde att se Hannah Montana: The movie. Ja vi är töntar jag vet men Hey ibland får man vara barn igen även om det bara är för en kväll.

Nu är det dags för sängen annars kommer jag att vara jätte grinig imorgon vilket inte är ett alternativ då jag har saker att göra efter jobbet. Det blir nämligen BADA! Om vädret tillåter vill säga.

Godnatt mina vänner.. Sleep tight!

0 Era tankar: