27 augusti 2009

The City Once Again..

Andra dagen i storstaden men denna gång med Pernilla. Hon mötte upp mig id halv två då jag slutade jobbet och sen bar det av. In och ut ur butiker och Visa kortet upp, ner och sen upp igen.

Blev en hel del prat om allt och ingenting då det var ett tag sen vi hade en heldag bara vi två. Riktigt kul hade vi och shoppade gjorde vi också. Köpte ett par stövlar osm jag hade kollat in redan igår men tur det att jag inte köpte dom då för idag hade dom Ta två betala för en på hela sortimentet inne på DNA på Souk gallerian. Tydligen ska Souk gallerian upphöra då företaget som äger lokalerna har gått i konkurs. Inte så kul då det har mycket snygga saker där men jag tjänade ett par Converse (den smalare modellen i rött) på konkursen. Dessutom hade dom 50% på hela Noubas sminksortiment så det inhandlades 5 helt gudomliga ögonskuggor och ett vinrött nagellack.. Så här ska sminkas mina vänner!!

Därefter fortsatte vårt sökande upp på Drottninggatan, Sveavägen, Gallerian och sedan middag på en underbar restaurang inne på Söder. Maten var toppen och sällskapet lika så.

Hittade tre nya diadem.. Som för övrigt är min nya passion i livet. Det blev ett grått diadem med rosett i sidan, Ett svart med en ros och ett Zebradiadem som jag hittade på Hm. Helt Lovely!

Annars var det mest basplagg som inhandlades, linnen, leggings, tröja, kofta osv. En hel del blev det kan jag ju lova.

Så nu ligger jag helt utslagen i sängen och ska sova snart då jag måste upp tidigt för att jobba. Lägger upp lite bilder på inköpen imorgon så ni får se vad mycket fina jag inhandlade.

Sov gott mina vänner!

0 Era tankar: