02 augusti 2009

Me so tired but content..



Trodde man skulle få sova ut idag då det är min enda lediga gad på hela veckan, men icke då blev väckt av lillasyster som kommer inklampandes jätte tidigt för att kolla om jag är hemma. Gvetvis är jag en sådan person som definititvt inte kan somna om när jag blivit väckt så nu ligger jag här och är trött.

Gårdagen bjöd på en väldigt trevlig kväll... Jag och Maria drog över till Sandra och Jimmy för en liten spelkväll med mycket skratt och Jimmys otroligt goda drinkar. Vissa stunder satt man ju och bara skrattade rätt upp och ner.

Runt ett gick jag och M ner till Hästen för att möta upp Pernilla och sen bege oss hemåt. Vi skjutsade hem Maria och Sara och sen åkte vi och hämtade upp Pernillas föräldrar hos deras kompisar ute på landet. Riktigt fint hus hade dom men vägen dit var väldigt läskigt då det inte var upplyst för fem öre och dimman låg tätt runt bilen och skogen runtomkring.

Väl hemma hos mig satte vi på Resan till jordens medelpunkt som jag lyckades köpa på statoil i ett halvfullt tillstånd och åt Billys pan pizza. Somnade en stund på soffan så P såg det mesta av filmen själv.. Men runt fem var det dags att säga hej då och lägga ner huvudet på kudden.

A fun evening with some of the greatest!

0 Era tankar: