24 augusti 2009

Everything is going to be A Okey..


Gud vad tiden går fort.. Känns som jag kom hem för från jobbet för en stund sen och nu är det redan läggdags. Ska ta och lägga mig på min Shaktispikmatta som jag fick av mormor i födelsedags present och slappna av i 20 minuter sen blir det sova.

Har egentligen inte gjort något speciellt sen jag kom hem. Har mest bara tagit det lugnt, suttit och pratat och ätit middag med mamma och pappa och kollat lite Gossip Girl.

Annars har jag mest suttit och tänkt på livet. Det känns som att alla är på väg någonstans.. Skaffarbarn, flyttar, byter jobb, börjar plugga något nytt.. Kanske är det dags för en förändring! Men är jätte glad över att en av mina vänner äntligen har gått och blivit med barn. Hon had edet lite jobbigt för med ett missfall i femte månaden för ett halvår sen, och har haft det väldigt jobbigt sen dess. Men nu är hon i femtemånaden och berättade det inte förens idag på grund av rädsla att samma sak kommer att hända igen.

Hoppas verkligen att allt går bra den här gången. Vill inte se dig ledsen och uppriven. Önskar att jag kunde stötta dig mer men jag vet att vad som än händer kommer du att komma ut som en starkare person i slutändan.

Dags att sova gott folk! Have it good!

0 Era tankar: