21 augusti 2009

Heroes is the shit..

Har legat inne hela morgonen och kollat på Heroes. Hade glömt hur bra det egentligen är.. Slutade kolla när säsong tre började då jag inte orkade med alla svängar fram och tillbaka i tiden och att det först är onda och sen goda.

Men igår kväll fick jag för mig att det var dags att ta och se säsong tre då den fjärde börjar nu om några veckor. Man vill ju vara up to speed när den nya säsongen sätter igång.

Men nu är det dags att äta lite lunch och sen se klart på Heroes innan jag sätter igång med städningen inför imorgon. För då mina vänner är det min B-Day och just den dagen är jag alldeles för lat för att städa. Tycker inte att man ska behöva göra sådana tråkiga saker på sin födelsedag! Kanske låter det divigt av mig men Hey det är bara en dag om året.. Så bare with me!

0 Era tankar: