30 augusti 2009

The Dream Team and movienight..

Gårdagen var ett blurr av trötthet då det var hur mycket folk som helst på jobbet. Däremot gick dagen väldigt fort och tack vare att jag jobbade med Sussi kändes det inte lika jobbigt som det skulle ha varit om jaghade jobbat med någon av extratjejerna.


Vid halv fem var det dags att börja röra sig hemåt för lite mat i magen och avkoppling. Hann inte med så mycket mer då jag förflyttade mig hem till Lorr och Niklas vid sju tiden för lite middag oc filmmys. Det blev Potatisgratäng, Senapsmarinerad fläskytterfilé, bearnaise sås, quinoa sallad och bröd.. MUMS!! Till efterrätt åt vi Chokladpudding med Vispgrädde.. Hur gott som helst.


Filmerna vi såg var Änglar och demoner och Alexander. Båda filmerna var riktigt bra, men dock såg jag inte slutet av Alexander då jag somnade in där runt ett.


Idag blir det först frukost med Lorr och Niklas, därefter bär det av till Media Markt för lite elektronikshopping och sen middag hemma hos mig med hela familjen. Helt enkelt en toppen


Söndag utan prestationer, Just The Way I Like It!

0 Era tankar: