26 augusti 2009

The Citylife..

Ligger här i min säng och tänker på kvällen som varit.. Riktigt kul hade vi fast det inte blev så mycket shopping.

Blev upplockad av Maria vid fyra och sen bar det va för stan. Dock hamnade vi i en bilkö så det tog oss cirka en och en halvtimme att komma in. Men inte blev vi nedslagna för det utan vi körde på ändå. Hittade lite jobbtröjor som är sköna men ändå helt okej att jobba i, ett par röda leopardleggings, två linnen och två helt underbara rosettdiadem att ha både till vardags och festen.

Efter shoppingen mötte vi upp Lorr och Emma som också var i stan för lite shopping of there own. Vi gick och satte oss på Pizza Hut för en välförtjänt middag efter allt "slit". Åt en underbart god panpizza som jag komponerade ihop helt själv.. MUMS!

Efterrätten inhandlades givetvis på Seven Eleven, Gissa vad?! Haha Chokladbrownies så klart som vi åt i bilen på vägen hem med musiken på högnivå i bilen. Helt underbar dag!

Åkte även förbi OkQ8 och hämtade upp mitt paket från Hm men mer än hälften ska tillbaka då det fina koftorna var alldeles för stickiga för min sak. Men det blev ändå lite kvar åt lilla mig. En klänning, en tubtop, ett par leggings i lila, tre par strumpbyxor i lite tjockare material i lavendellila, grått och svart, ett par torgvantar, två mössor i grått och offwhite och en kofta en vattenmelonsfärg.. Helt underbar färg måste jag nog säga!

Det blev en riktig Carro & Maria dag med shopping, en massa tittande på skor och en mysig middag på det! Lovely!!

Men nu blir det sova gott för imorgon blir det stan igen fast denna gång med Pernilla!

Sleep tight..

0 Era tankar: