22 augusti 2009

The Three Musketeers together again..

Det har varit en mycket trevlig kväll med två av det bästa, Maria och Jocke. Vi bakade scones som vi åt med philadelphia ost, jordgubbsmarmelad,vanlig ost och en massa smör.. Hur gott som helst!

Därefter blev det movienight med två filmer på raken. Vi såg Knowing, en film med Nicholas Cage som jag och Maria såg i London när vi var där i mars. Den var faktiskt helt okej nu när man gav den en andra chans men när vi kom ut ifrån biografen i London var vi nästan arga över hur dålig den var. Kanske var det för att man hade förväntat sig något helt annat efter att ha sett trailern eller kanske bara för att den tar en jätte konstig vändning där mot slutet. Men andra gången var så mycket bättre måste jag säga.



Efter den filmen var tanken att vi skulle se Walled In men vi bytte snabbt spår då vi kände oss sugna på en komedi. Det fick bli The Hangover som för övrigt var den bästa komedin jag sett på länge. Skrattet porlade ur oss och skämten avlöste varandra. Helt hillarious!



Men nu är det dags att sova, imorgon blir en busy day då jag fyller år gott folk! Eller a egentligen kan man nog säga att jag fyller år idag då klockan är efter tolv. Fick mig till och med ett Ja må hon leva sådär runt ett tiden av Maria, Jocke, Annelie och Charlie!

Sleep tight my friends!

0 Era tankar: