29 augusti 2009

Some people just makes it better..

Godmorgon mina vänner!

Förmodligen ligger det flesta och sover djupt i sina sängar precis som det ska vara. Men nej lilla Carro är på väg till jobbet för att slita. Men faktiskt så är det inte så jobbigt som jag trodde att det skulle vara. Nu när planerna för helgen sket sig spelar det ju egentligen ingen roll om jag jobbar idag. Alltid bra med lite extra pengar!

Gårdagskvällen blev mycket bättre än förväntan! Efter att ha tagit bort sminket och krupit in i myskläderna pratade jag med Anncha och Tove och vi bestämde oss föratt åka och äta något då ingen av oss hade fått i oss någon middag. Sagt och gjort, T och A hämtade upp mig och det bar av till Mc Donalds för lite cheeseburgare.

Det blev mycket prat under middagen om saker man kanske inte riktigt pratar om annars och jag måste säga att det både skrattades, rodnades och surades.. Ne men riktigt trevligt!

När maten var uppäten och samtalsämnet mättat åkte vi hem till mig för lie mer prata och skratta. Dessutom skulle Anncha prova en klänning till Pinkpartyt nästa vecka. Det slutade med att alla tre hittade varsin klänning i min garderob som var riktigt PANG! Alltså visste inte ens själv att jag ägde så mycket rosa klänningar. Så nu är jag äntligen klar med klädvalet inför nästa helg, känns riktigt skönt måste jag säga.

Men nu måste jag verkligen åka till jobbet annars blir det en sen Carro som gör entré på kondis och det gillar vi inte.

Ha en bra dag allihop!

0 Era tankar: