20 augusti 2009

Im soo bored..

Dags att hitta på något kanske.. Har legat här mest hela dagen och gjort absolut ingenting vettigt what so ever..Men ibland måste man ha sådana dagar då man gör absolut ingenting.

Kanske inte var den bästa idén på jorden att ta ut semester när ingen annan är ledig men trodde ju att jag skulle befinna mig i Spanien och inte i Sverige denna vecka.

Har legat och funderat mycket på vad som komma skall. Kanske ska man passa på att göra saker nu för om tre veckor kommer jag inte kunna göra något alls egentligen. Jag kommer liksom inte ens kunna bära upp datan för att lägga den i knät. Hur hjälplös är man inte då..

Så det blir och vara sjukskriven i två långa veckor som jag inte har någon aning om hur jag ska fylla upp. Första dagarna blir nog sova en hel del då jag kommer att vara helt färdig av alla tabletter. MEn sen då??

Alla säger ju jämt att det ska komma förbi men sen blir det som de två senaste gångerna då man sitter här för sig själv och har as tråkigt.en efter första veckan är jag ju piggare och kan följa med och göra grejjer så länge jag tar det lugnt och inte bär något tyngre en ett vatten glas. Haha så nu vet ni mina vänner ni kommer att få bära allt åt mig..

Ne nu är det dags att tänka på annat då panikkänslan tar över när jag börjar tänka på den 11/9. Vill verkligen att det ska vara klart men jag vill inte känna smärtan..

0 Era tankar: