25 augusti 2009

Tuesday morning and tired as hell..

En trött Carro börjar dagen med en suck mina vänner. Vill inget annat än ligga kvar och sova en timme till. Men det är dags att börja dagen för annars kommer jag definitivt komma försent till jobbet.

Blev förmodligen för många timmars sömn. Jag kan bara sova mellan fem och sex timmar, sover jag mer är jag totall förstörd dan efter. Går runt hela dagen och är jätte trött och det känns istället som att jag sovit noll.

Idag blir det jobb till fyra sen ska jag möta upp Anncharlotte för lite middag och kvällsmys. Det blir förmodligen en film också om vi lyckas stänga igen munnen och inte prata hela kvällen istället.

Nope nu är det verkligen dags att lämna min varma säng och börja dagen med en uppiggande dusch och sen bär det av.

Have a good one!

0 Era tankar: