09 augusti 2009

Sunbathing.. So lovely!


Då ligger man har på stranden och njuter för fullt. Så skönt att bara vara och känna solens värme. Glad att jag följde med måste jag säga, var inte jätte sugen på att åka imorse när jag vaknade.

Mobilen är full laddad med musik som just nu strömmar ut ur hörlurarna. Massa Britney Spears och annan pop som bara jag gillar.. Men hey det är ju jag som ska lyssna, and ME LOVE!

Har till och med badat lite i det kalla vattnet. Måste erkänna att även om jag inte ville ligga i länge på grund av kylan så var det rätt skönt att svalka av sig.

När man ligger här kan man inte låta bli att längta tillbaka till Spanien. Allt är så enkelt där. Behövs ingen bil för att bada. Du kan gå upp på morgonen, byta om till bikini och sen är de bara att gå en promenad på tre minuter så är du framme. Helt underbart!

Dags för ett dopp! Have fun in the sun!

0 Era tankar: