02 augusti 2009

Kolsyrad mjölk??


Då fortsätter vi med konstiga drycker som lanseras. Coca cola har testlanserat en ny dricka kallad VIO som är smaksatt mjölk med kolsyra. Gott?? Skulle inte tro det men man kommer ju definitivt att smaka när och om den kommer till Sverige.

Ska man tro Coca-colas marknadsföring så smakar drycken som ”ett födelsedagsparty för en isbjörn”


När Coca colas svenska informaionschef Peter Bodor skulle beskriva smaken använde han sig av orden
- Jag har aldrig blivit bjuden på ett sådant party så jag kan inte uttala mig om det. Men jag har smakat drycken på ett besök i Atlanta. Den var annorlunda, som en blandning av mjölk och något mer läskande.

Hit eller miss grabbar?


3 Era tankar:

Maria Flinck sa...

Det värsta är att jag tror att jag kan gilla den... jag är så konstig när det gäller sånt..

jr sa...

frågar du bara grabbarna :P

Cali sa...

Maria: Men NEJ Mali det kan verkligen inte vara gott!! Fats man måste ju nästan prova,om inte annat så för flaskans skull då den faktiskt är väldigt fin!

JR: :P Vad tror du, Kan det vara gott?