19 augusti 2009

I got the call..

Då hörde de äntligen av sig.. Som jag har väntat och så chockar dom med att jag ska komma in redan på måndag. Där var jag tvungen att säga ifrån, visst har jag väntat i snart ett år sedan jag var där sist, men kom igen nu på måndag det är lite väl snart.

Dessutom har de bytt ut han som ska utföra allt och då känner inte jag mig bekväm med att ligga där när jag inte ens har pratat med människan förut. Så det blir istället möte den 9/9 och den 11/9 händer det.

Tror på det här, äntligen kommer allt bli bra, äntligen kommer det här vara ett minne blott och inte en verklighet. Men som jag är rädd för smärtan.. Det kommer nog att gå bra men de kom bara så oväntat. Måste ladda upp psykiskt nu, för nu jäklar så gäller det.

2 Era tankar:

Elin sa...

Det kommer gå bra!! Det är jag säker på!

Va skönt för dig att äntligen få det gjort =)

Kram kram

Cali sa...

Tack vännen! A det ska verkligen bli jätte skönt att äntligen bli klar med allt. Eller jag hoppas iallafall på att det är färdigt sen.
Kram!