21 augusti 2009

Movienight with Little S


Jag lyckades ta tag i mitt liv och hitta på något tillslut. Lämnade hemmet och åkte hem till Lorr istället. Där blev det lite prat om dittan och dattan och sedan baka då mitt socker sug var olidligt.

Med kladdmuffins och en skedglass myste vi ner oss i soffan med en otroligt rolig film. Ghost ofgirlfriends past. Hur jäkla underbar som helst. Vi skrattade så mycket att kladdmuffinsen satte si i halsen, vilket ledde till ännu mera skratt. Men det fanns några gråtstunder också. Allt som allt en riktigt bra film.

Efter filmen var det dags för Little S att sova då hon skulle upp och jobba imorgon. Så jag begav mig till Hästen för att möta upp Pernilla. Där satt vi och snackade med Pernillas nya "ragg" och G i väntan på att Sara skulle sluta.

Nu är jag äntligen hemma och ska sova.. Måste dock in en sväng på Facebook för att kolla Farmville men sen ska här sovas!

Så sleep tight mina vänner!

0 Era tankar: