25 augusti 2009

Födelsedagsfika dagen innan..

Efter jobbet, som för övrigt var helt galet mötte jag Anncharlotte. Vi gick till Ted's för att lämna in en bild på A's nästa tatuering som hon ska göra nu om någon vecka. Riktigt fin kommer den bli!

Därefter bar det av till Hästen där det vankades middag och prat och skratt med Pernilla och Sasha. Vi åt båda plankan och jag måste säga att den var riktigt god!! Däremot gör jag alltid samma misstag när jag är ute och äter... Jag beställer alltid in extra sås men äter inte ens upp den,. Hur onödigt är inte det?!

Efter middagen satt vi kvar en bra stund på uteserveringen och bara snackade om allt och ingenting. Vi kom då på den briljanta idén att köpa med oss lite fika och gå hem till Tove för lite födelsedagsfirande en dag för tidigt. Men A ska fira sin systeryster imorgon och Tove ska hem till familjen så imorn skulle ändå inte ha passat för någon av oss.

Sagt och gjort, vi gick till Konsum köpte med oss läsk, Daimtårta, munkar och Ananasjuice och promenerade hem till Tove. Hon blev väldigt glad måste jag säga!

Vi åt, pratade, skrattade, kollade Asos, provade kläder, pratade Pinkparty och viktnedgång. Haha allt som allt en vanlig kväll med Carro, Tove och Anncharlotte!

Dags för sängen då imorgon kommer att bli en lååång dag med jobb, lite administrativa sysslor och SHOPPING med M!

Sleep tight and don't let the bedbugs bite!

0 Era tankar: