20 maj 2009

Already Wednesday..

Redan onsdag!
Bara imorgon kvar sen är det ledighet som väntar. Har redan hela helgen planerad men det spelar ingen roll då det kommer att bli toppen!

Idag blir det jobba och sen ta tag i städningen av garderoben. Det kommer att bli så mycket grejer som ska tas bort. Så M det är bara att komma och kolla om det är något du vill ha, då du alltid säger att jag inte låter dig titta igenom allt som jag rensar ut.

Hoppas på att kunna övertala familjen att äta lite Tiger take away till middag då jag är galet sugen på Thaimat. Men känner jag dom rätt kommer mina försök att vara förgäves.
Men hey man kan ju alltid hoppas eller hur!

Men nu är det dags att göra sig redo för ännu en dag. Känner mig laddad, och är rätt förväntans full över dagen. Don't know why but its a good thing! Lycka till M hoppas den är allt du önskar dig och mer därtill!

Have a nice one!

3 Era tankar:

Maria Flinck sa...

NÄR SKA JAG KOMMA?????

JR sa...

Tiger suger hästpung!!!!!!

Anncharlotte sa...

Haha jag skulle oxå kunna tänka mig att kolla på ditt utrens :P