20 maj 2009

Helt sänkt..


Jobbet var en mardröm.. Kände mig helt utmattad i kroppen. Har gått runt hela dagen helt förvirrad och fattat noll gjort allt på rutin. Orkade inte ens ta mig därifrån så Lorr kom ner och släppade hem mig till henne.

Tror att det kan vara en blandning av för lite sömn, pollen allergin som vägrar ge sig och de jäkla allergitabletterna. Har aldrig mått så här förut. Jag är inte trött utan det är enda ordet jag kan beskriva känslan med är Utmattning.

Vill passa på att gratta M är så glad för din skull!!

Så nu ligger jag här och funderar på vad det blir till middag, kanske ska man ta och tända på grillen och grilla lite vitlöksmarinerad fläskfilé och potatisgratäng till?! Är så sugen men vet inte om orken finns där.

Vad ska alla andra äta till middag Nått tips kanske?!

0 Era tankar: