18 maj 2009

Anti social? Yes thats me..

Det blev jobbet ännu en dag. Tack och lov att jag jobbade med Sofia annars känns det som att man aldrig skulle kommit hem. Dock var det inte lika mycket folk som det brukar, men fortfarande en hel del.

Efter jobbet åkte jag hem la mig i soffan och började känna hur tröttheten började komma över mig. Det blev äta middag och sen har jag faktiskt sovit sen dess. Inte kontinuerligt då telefonen har ringt stup i ett, men ändå sovit.

Förstår inte hur en människa kan vara så trött som jag är just nu. Tror faktiskt att jag kommer lyckas somna fast jag redan sovit i 7 timmar. Hmm skumt då jag normalt sett endast sover typ fem timmar per natt.

Orken rann verkligen ur mig på jobbet. Har inte ens orkat svara i telefon på hela kvällen. Kände bara att jag inte orkade prata med någon. Men imorgon är det ny vecka med nya äventyr!

Sleep tight everybody..

0 Era tankar: