14 maj 2009

Fallen asleep and now up again..

Lyckades somna med datan i knät ännu en gång. Men nu har jag gått upp, borstat tänderna, tagit bort sminket och gosat ner mig i sängen där jag tänker ligga tills morgonen gryr och det är dags att gå till jobbet.

Dagen har varit väldigt trevlig, förutom några små missöden med sexuella trakasserier. Fikade med Tessan, Tessan och Alex. Alltid lika trevligt speciellt då Freddy, Sandra och Olivia joinade. Alex och Olivia är verkligen helt underbara. Älskar små barn men dom två är nog lite bättre än alla andra.

Efter fikat var det dags för en snabbtripp hem och vila mig en timme innan det var dags att träffa Maria för en inplanerad middag och filmkväll. Dock blev det kanske inte som vi hade tänkt oss då vi hamnade på Burger King och därefetr drog hem till Lorr och Niklas för lite snack och tv tittande. Filmen hann vi inte med då det var sent och Maria och jag skulle upp tidigt och jobba.

Men det blev en trevlig eftermiddag och kväll då jag fick umgås med personer jag tycker mycket om och som förgyller min vardag fast dom kanske inte alltid vet om det.

Kanske dags att försöka sova nu eller kanske titta på säsongsavslutningen av NCIS och sen sova.. Hmm får se vilket jag bestämmer mig för... Sov Gott!

0 Era tankar: