08 maj 2009

Another day in bed..


Har mättat ut hela internet på alla gamla serier och har nu inget kvar att göra. Lätt uttråkad sitter jag här med datan i knät och pratar med Maria i telefon. Försöker peppa henne lite då hon sitter och är ett nervvrak. Men allt kommer att gå bra vännen!

Gilmore girls är nu helt avklarat likaså One three Hill. Så nu får jag återgå till att läsa en bra bok. Men ikväll blir det Hockey för hela slanten! Sverige - Kanada i semin. Hoppas verkligen att det ska gå bra, men jag har mina tvivel då Kanada alltid presterar och har ett topplag. Men inga negativa tankar, då går det bara dåligt.

Gårdagskvällens match var riktigt bra. Det började lite långsamt men tempot höjdes rätt snart. Sverige dominerade i princip hela matchen, men man satt ändå på nålar då vi sett hur fort en match kan vända. Men vi klarade oss till Semin och slog ut Tjeckien i år igen!

Åt nyss en underbart god brunch med familjen bestående av Bacon, Stekta ägg, Rostat bröd, Tomat, Avokado och Grönt citron te. Bättre kan det inte bli!

Men nu ska jag hoppa in i duschen och försöka mjuka upp ryggen lite med varmvatten. Brukar hjälpa lite iallafall.

0 Era tankar: