22 maj 2009

Goodmorning..

Äntligen fredag! Ledigheten har börjat och det är super skönt. Igår blev det som sagt middag med Anncha och familjen. Riktigt mysigt och väldigt gott, äntligen fick jag min vitlöksmarinerade fläskfilé MUMS!

Efter middagen tog vi en promenad hemifrån mig hem till Anncha där vi hämtade Moulin Rouge och begav oss därefter gick vi hem till ;Lorr och Niklas där det blev en riktig movienight.

Hade glömt hur bra Moulin Rouge verkligen är. Vi sjöng med, skrattade och grät. Den är bara helt underbar men en riktig tragedi.

När filmen var slut kände vi oss rätt trötta så det blev ladda dvdn med Hitta Nemo som vi tokdäckade till. Vaknade i slutet av filmen då jag förflyttade mig själv till sängen och vakande för en stund sen.

Det blev gå ner till kondis för att hämta mjöl, smör, färskost och mjölk för en riktig frukost ala Loretto med nybakade scones. MUMS!

Have a nice one!

0 Era tankar: