28 maj 2009

New haircut.. New me?

Har inte haft tid att blogga förens nu då dagen har varit fullspäckad. Det blev jobba trots den inflammerade foten, Har sett ut som en riksmupp hela dagen då jag haltat runt och suttit om vartannat hela dagen.

Men efter jobbet blev de åka hem vila foten i en timme och sen åka till Stinsen med Maria och inhandla lite sommarkläder till Spanien.

Hittade en hel del fast vi bara hann med Ginatricot. Men Hey de dög ändå. Därefter blev det rusa till bilen så fort foten tillät för att försöka komma i tid till frisören.. Kan ju säga att vi misslyckades med tio minuter.

Väl där blev det slingning i chokladbrunt och blont, men inte så att det blir ränder och man ser ut som en zebra utan mer skiftningar bara, och även klippning. Dock känns det väldigt kort nu men det var för att hon var tvungen att klippa av det längre partierna som jag hade kvar från min Bobtid. Men är rätt nöjd ändå måste jag säga!

Först tyckte jag att jag såg ut lite som mamma men när jag fått styla det själv framför spegeln hemma är jag mer än nöjd. Visst vill jag ha tillbaka mitt långa hår, men för att det ska ske måste håret vara friskt så att det kan växa!

Det blev klippning av Marias hår också.. Såå fint de blev! Visst blev det lite kortare men resultatet vart riktigt bra speciellt efter att frisören lagt i mirakelprodukten som jag och M inhandlade och kommer använda flitigt i sommar kan jag ju lova!

Men nu är det sovdags för Carro och lilla foten eller som jag sa till M tidigare "Pirogen"
Sovgott mina vänner..

0 Era tankar: