03 maj 2009

Sanningar och osanningar..

Dubbelkryssningen var toppen, massa skratt, alkohol och vänner som lyste upp natten. Fick se både bra och dåliga sidor hos människor, vilket var både positivt och negativt. Lärde mig även att man kan bli inblandad och få skulden av mycket saker som man inte har något med och göra, och att vissa människor inte kan se att man faktiskt gör ett försök att få med dom i samtalen och skratten men det krävs att du också försöker för annars går det inte.

Sist men inte minst, om man tror att folk är arga på en kanske man ska fråga istället för att bara anta och sitta och snacka skit om det! Om man är vänner så ska man kunna prata med varandra och inte blanda in en massa mellanhänder som inte ens har med saken att göra.

Lite snabbfakta om mig för er som tror att jag är arg fast jag inte ens var det. Jag blir inte sur för mycket, tycker att vissa saker är oacceptabelt men då pratar jag med den personen och löser allt istället för att gå runt och vara sur i smyg.

Dessutom bara för att mina vänner är sura på någon betyder det inte automatiskt att jag också är sur, jag är min egna person med egna tankar och handlingar. Så ta och kommunicera lite bättre och ta reda på fakta innan n i bara antar!

0 Era tankar: