19 maj 2009

Sleeping in.. I don't think so..

Enda dagen som man skulle få sova länge på, ja då måste man upp i ottan och gå ut med hunden. Skönt med en promenad men kanske inte så tidigt på morgonen.

Har inte gjort så mycket som jag borde ha gjort, snarare ingenting. Listan är nästan lika lång som igår men imorgon gott folk ska jag ta hand om det. Istället har jag kollat på säsongsavslutningen av OTH och GG och jag säger då det.. DRAMA!

Dags för lite lunch innan man måste börja bege sig till jobbet och ännu en arbetsdag. Men det är redan tisdag så snart mina vänner är det tre dagars ledighet följt av tre veckors jobb och sedan semester!

Tiden bara rinner iväg.. Vill att det ska bli sommar utanför men istället ser världen grå och kall ut.
But soon it's time for me to meet it..

0 Era tankar: