16 maj 2009

Im hating this morning..

Im awake, men det är inte mänskligt att behöva vakna så här tidigt på en lördag...
Men man måste ju jobba, och idag börjar man ju tidigt så det är bara att bita i det sura äpplet och sminka över de mörka skuggorna under ögonen.

Nu ligger det flesta jag känner och sover sött i sina sängar men själv har man precis vaknat denna fina lördags morgon! Visst solen är framme men inte lockar den speciellt mycket när jag inte vill något hellre än att lägga huvudet på kudden, dra upp täcket till hakan och somna om.

Men time to get up! Hoppa in i duschen och piggna till. Frukost äts på jobbet idag då jag inte ens orkar ta mig upp för trappan och koka te.

Kan sukta er lite med att jag minsann ska äta nybakat bröd direkt från ugnen medans ni andra äter ert rostbröd. Haha detta är mitt sätt att säga att jag hatar alla som får sova länge idag! Vill ju också ligga kvar i min säng och ta det lugnt hela dagen!

Ne men nu är det dags att gå upp annars kommer jag försent.. Men något positivt med att det är lördag är ju givetvis kvällsaktiviteterna som är inplanerade!

See you later!

0 Era tankar: