07 maj 2009

Bedrest is not so fun..

Jaha då ligger man fotfarande här, värken känns lite mindre nu och det ska tydligen bli bättre inom några dagar men det är svårt att tänka så långt fram i tiden när man har urtråkigt här i sängen.

Men igår blev såg vi Wolverine, oj vilken bra film! Pappa, jag, Niklas och Lorr var helt saliga när filmen var slut. Den var hur bra som helst och man blev riktigt sugen på att se X-Men trilogin igen. Skulle kunna se den nu men v bestämde att vi skulle ta en kväll och se alla tre filmerna tillsammans.

Kvällen blir lugn, då jag fortfarande har svårt att förflytta mig från sängen. Skulle egentligen ha träffat Tove men känner att jag inte orkar då värken gör sig påmind hela tiden och jag skulle inte vara världens roligaste sällskap.

Men förmodligen ska vi ses till helgen om hon har tid, vilket jag hoppas på då vi alltid har trevligt när vi ses. På söndag blir det förmodligen middag och filmkväll med Anncha. Hoppas på att hon vill se Moulin Rouge?! Då hon älskar filmen lika mycket som jag gör om inte mer..

Men nu ska jag återgå till min bok och sen blir det väl äta något då jag inte har orkat ta mig upp och fixa frukost än.

Have it good everyone!

0 Era tankar: