10 maj 2009

Time to go outside..

Nu har jag suttit instängd i mitt hem i flera dagar. Men värken är nu ett minne blott och den sociala sidan av mig behöver mättas. Så frukost (för min del lunch) på kondis med Lorran, Niklas och Pernilla.

Efter det blir det en snabbvisit hemma hos Freddy då han behöver hjälp med sin data. Är inte direkt något datageni själv men lite har man ju snappat upp här och där, så vi får se hur det går.

Kvällen blir en lugn hemmakväll hos Anncha där det ska ätas och ses på film. Maten är ännu inte bestämd men jag har några förslag som jag ska försöka få igenom med A. Filmen är däremot helt klart bestämd. Det blir Moulin Rouge! Som jag kommer sitta i soffan och sjunga med, skratta och gråta.

Älskar den filmen, rekommenderar den starkt till alla som gillar dramor med en liten tvist. Dock ska man se filmen minst två gånger innan man bildar sig en uppfattning då både jag och A hatade den första gången vi såg den. Men efter andra gången inser man vilken underbar film det verkligen är.

Time to get going!

0 Era tankar: