29 maj 2009

What a feeling..

Är nyss hemkommen från jobbet och jag kan inte annat än vara nöjd med min insats idag!
Lyckades jobba med min onda fot, im so happy!

Men nu ligger jag här och drömmer mig bort. Längtar till kvällen och allt roligt som vi ska prata om. Ska bli så gott med Tapas! Det bästa som finns är en massa möjligheter av god mat i goda vänners sällskap.

Dock ligger klädproblemet framför mig!! Har ingen aning om vad jag ska ha på mig då jag måste anpassa min outfit till svarta converse eftersom det är dom enda skorna jag får på mig för tillfället.

Men det ska nog gå bra, nått hittar man alltid speciellt nu när Annelie har städat i min garderob och kläderna som försvunnit har dykt upp. Känns nästan som att det finns lite för måga val..

Haha hör mig själv och kan inte göra en att skratta. För en vecka sen gnällde jag om att det fanns för lite val och nu gnäller jag om att det finns för mycket. Man är verkligen aldrig nöjd.

Men dags att vila lite och sen blir det fixa iordning mig och åka ner och möta upp Lorr. Vi tänkte nämligen åka in lite tidigare och gå runt och kika lite i butikerna. Ska bli kul att shoppa lite med min underbara lillesyrra då det var längesen vi umgicks bara hon och jag.

Ha en toppen dag ute i solen nu!

0 Era tankar: