12 maj 2009

Idioter all around..

Det finns verkligen idioter överallt, i alla former och åldrar. Men man måste ju vara en jubelidiot om du först ber om det och sen blir sur och börjar skälla på människor. Kanske ska du ta dig en extra titt i spegeln och fundera ut vad ditt egentliga problem är!

Men idag låter jag ingen förstöra min dag, för äntligen har den kommit, som jag har letat land och rike runt. Den var slut överallt men tillsist fann jag en på Halens. Vågtången från OBH Nordica. Den är så röd och fin och it makes me sooo pretty!

Tack Tove för att du introducerade mig till denna mirakeltång! Haha älskar att jag även dedikerar ett helt blogginlägg till vågtången. Men den är verkligen bra!

Men nu är det dags att sova, börjar redan klockan sju imorn och efter jobbet är det fullspäckat schema som gäller.

Goodnight everyone!

0 Era tankar: