17 maj 2009

Slow turns around..

På jobbet var det stendött. Inge folk, inget att göra! Det blev mest fika och sitta och snacka hela dagen, vilket gjorde att tiden gick islow motion. Tog kommandot och slutade tidigare än tänkt då jag faktiskt tröttnade på att bara stå, dessutom var vi tre personer vilket inte alls var nödvändigt.

Efter jobbet blev det en tripp hem och kolla på Prison Break seriefinalen. Gud vad jag grät, ringde upp Maria och grät lite till. Kan inte bestämma mig för om jag gillade slutet eller om det inte gjorde serien rättvisa..Hmm vill ju inte försäga mig om vad som händer, då det redan hänt en gång idag. Sorry Björne!

Runt fyra hämtade Maria, Jocke och Björne upp mig för att åka till affären och inhandla kvällens middag och tilltugg. Det blev hemmagjorda hamburgare som vi la på grillen (Läs: J och B). Men Maria och jag hjälpte faktiskt till lite, det var inte så att vi satt sysslolösa.

När maten var uppäten och vi proppmätta joinade Annelie och Greta oss för en riktigt mysig kväll. Det blev sitta på altanen och snacka om allt och ingenting. B satt och drog sina skämt som ibland endast kan förstås av honom och vi andra satt mest och skrattade åt allt som kom ur den människan..Haha.

Maria läste upp kvällens Eurovisionbidrag och sen började det. Vi lyssnade, poängsatte, ifrågasatte varandras val och rackade ner på allt från namn, utseende och kläder. Men kul hade vi!

Nu är det dock dags att sova då jobbet väntar imorgon vid halvtio.

Sleep tight!

0 Era tankar: