19 maj 2009

I hope it sticks..

Sitter här och funderar på hur bra allt skulle bli om jag fick lägenheten.. Jag har Lorr och Niklas som grannar, Sandra, Tove och Anncha tio minuter därifrån, och om allt går vägen så bor Maria bara ett stenkast bort.

Dom enda som egentligen saknas är ju Pernilla och Bello men P lär ju praktiskt taget bo hos mig och B pratar jag med nästan varje dag. Visst inte samma sak som att ha henne nära men ändå bättre än ingenting alls.

Hoppas att allt går vägen fö dig M.. Är så glad för din skull och nu hoppas jag att det går igenom för mig med. Allt skulle vara så bra!

Har så stora planer, dock ska jag inte hoppas allt för mycket. Har en tendens att göra det och ju mer man hoppas desto mer smärta känner man när det går åt pipsvängen.

Men är glad över det jag har! Min familj och mina vänner överträffar allt så om det inte blir som jag vill så har jag åtminstonde de bästaste av människor i mitt liv!

Sleep tight!

0 Era tankar: