04 maj 2009

Disappointed of the person you showed me..

Tillbaka på jobbet efter ledigheten! Usch vad jag fortfarande känner mig totalt trasig och sliten ända in i själen.

Sitter och har precis kollat klart på matchen mellan Sverige - Frankrike. Vi vann med 6-3 vilket kommer att betyda mycket psykiskt under kvartsfinalen.

Kvällen blir lugn, det blir take away mat från Tiger (vart annars) och movienight with The Dream Team! Kan inte bli bättre än att få umgås med några av dom bästa!

Hoppas att humöret höjs några knapphål efter helgens sanningar och besvikelsen som fortfarande ligger kvar.

Vet inte varför jag känner mig besviken?! Kanske har det med att du inte ens kunde fråga mig om jag var sur istället för att bara anta, eller för att du säger att du är upptagen men har tid för allt annat men inte mig. Vet inte riktigt men det känns bara som att helgen har visat mig myket sidor hos folk som jag faktiskt önskar att jag hade sluppit se.

Men nu blir det och dra ner till Tiger och inhandla nummer 11! Weii bättre kan det knappast bli..

Förresten M och J nu efterlyser jag faktiskt en movienight då det var över en månad sen sist! Inte helt okej att låta det gå så lång tid. Så när kan ni för jag kan nästan varje dag den här veckan!

8 Era tankar:

JR sa...

okej vilket jävla BS!!! jag kan alla dagar i veckan utom onsdag!! aa just de vem var de som inte kunde ikv hmmm låt mig see.. DU!

Cali sa...

Haha ja men jocke har jag fått någon förfrågan om ikväll? Hmm ne trodde inte de. Jag kan alla dagar förutom torsdag för då spelar Sverige mot Tjeckien i kvarten. En match man inte får missa!!

JR sa...

Okej jag kan typ jämt, när jag frågar maria om movienight ¨så blir hon bara sur.. vet inte varför. men de e maria som inte vill ha movienight....

Cali sa...

Haha ne klart hon vill! Hallå var du tvungen att lägga kryssen den 3 jag kommer ju hem den 8! not ok!

JR sa...

nej ärligt ja tror inte hon vill....
aa de va ja, de e tradition med första eckan i juli :)

Cali sa...

Jo klart hon vill! Ja men vad faan jag vill också med ju.. Fast nu när dom ska ändra åldersgränserna får jag ju ändå inte åka förns jag fyller 23

JR sa...

okej varför blir de aldrig filmkväll isf??? varför nämner maria ALDRIG ngt om de mer???... nej de året man fyller 23 ..så du får åka

Cali sa...

Jag vet inte men hon har haft mycket på jobbet den sista tiden kanske beror det på det?! WEII! Men jag kan ju ändå inte följa med kommer inte hem förns den 8 ju!