26 maj 2009

Summer feeling all day long..

Från det att jag vaknade imorse har jag kännt sommarkänslor. Vädret har varit kanon förutom lite väl mycket vindpustar som drar förbi en och lyfter allt från marken.

Men det spelar ingen roll hur mycket det blåser! Solen och värmen är här, iallafall idag. Så efter jobbet blev det fika med Pernilla i solen. Vi åt färska jordgubbar och drack vår sommar dricka MER Svartvinbär/Hallon. MUMS!

Anncha joinade efter ett tag och vi hann även med en mjukglass på bänken med en massa strössel.

Därefter sa vi hejdå till Pernilla och tog en promenad på 1 1/2 timme ute i värmen. Riktigt skönt och man tänkte inte ens på att det var jobbigt då det pratades och skrattades. Däremot det sista 300 meterna hem fick jag någon galen kramp i foten så jag fick halta mig hem sista biten. Kanske inte världens bästa val att ha Ballerina skor på sig då man ska ta en lång promenad.

Nu har jag bosatt mig här i soffan i väntan på middag. Var så hungrig så jag tjuvstartade lite med en knäckemacka med leverpastej, Sååå Gott!

Efter middagen blir det bio med The Dream Team+One. Här vankas det Star Trek, Popcorn med cheddar krydda, Cola, Mentos och kanske till och med lite Hot snacks. Haha jag låter som ett matvrak. Men ska man på bio ska man äta allt som hör till annars är det inte fulländat!

Ha en trevlig kväll!

0 Era tankar: