15 maj 2009

Still some sunshine left..

A crapy day, är det enda som kan beskriva denna dag. Så jäkla mycket mys från vissa på jobbet. Givetvis är jag för Mys när man har gjort allt som måste göras men inte innan dess. Hur kan det ta så lång tid att göra saker, eller hur svårt kan det vara att faktiskt göra sitt jobb istället för att springa runt och La La?!

Men efter jobbet blev det möta upp Tove. Planen var att vi skulle åka till Toyota och lämna in hennes bil. Startmotorn skulle bytas och tydligen går det på nolltid. Fyra timmar, en Daim, en Cola och en massa bilsnack senare fick vi äntligen åka därifrån.

Men då vi fortfarande kände oss lite möra efter skräckresan dit, kom snälla D ner och körde hem Toves bil medans vi fick åka i hans. Det blev lämna av T's bil och sen åka ner till Tiger för en sen middag.

Maten var god som vanligt och sällskapet var toppen! Dock kände ingen av oss för att fortsätta kvällen då dagens händelser hade tagit på krafterna. Så vi styrde kosan hem till mig och därefter la jag mig i sängen och tokdäckade.

Mycket händelset som man helst vill glömma men är glad att jag var med då detta är något som vi senare i livet kommer att minnas och skratta åt det lovar jag T!

Sleep tight everyone!

0 Era tankar: